nytt på skrivbordet

Datum: 2015-01-27 Klockan: 21:16:04

För ett par dagar sen när jag var i Linköping blev det självklart en sväng in på Åhlens. Gick verkligen inte tomhänt därifrån utan hittade lite nya saker för skrivbordet! Två färgglada lådor som får ersätta mina gamla tråkiga vita pappersställ, en korg för pennor och en anteckningsbok. Ett av mina nyårslöften var ju "skriva mer" och än så länge går just det riktigt bra. Har lagt anteckningsboken brevid sängen så innan jag ska sova, vilket är då jag oftast kommer på saker jag vill skriva, är det hur lätt som helst att bara skriva ner det istället för att tänka "det gör jag imorgon" och sedan glömma det. Förutom dessa saker fick även min stackars mobil som börjat bli lite kantstött ett nytt skal, som matchar perfekt med lådorna.

Postat av: e

Hej, jag har lite frågor angående photoshop!

Vad har du för photoshop?
Vart köpte du det?
Hur mycket kostade det?
Är det svårt att lära sig?

jätte fina bilder!

Svar: Hej! Jag har photoshop cs6 och tyvärr vet jag inte priset. Det är inte alls svårt att lära sig, finns så många bra videor och guider lite överallt på internet för nybörjare!
lovisa knutsson

2015-01-31 // 17:01:19



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback