5 4 3 2 1

Datum: 2015-01-12 Klockan: 22:12:00


5 saker jag gjort idag: kämpat genom veckans längsta skoldag, druckit för mycket te, försökt plugga samhäll inför morgondagens prov, låtsas plugga fast jag egentligen tittade på glee, drömt om mat
 
4 saker jag saknar: tyskarna och utbytesveckan i oktober, solen, att slippa pluggstressen, att befinna sig i ett publikhav på en konsert 
 
3 favoritlåtar för tillfället: blame it on me - George Ezra, the last goodbye - Billy Boyd, Stay - Mayday Parade 
 
2 saker ni kanske inte visste om mig: är både höjd- och mörkrädd, därför är långa spiraltrappor och mörka skogar bland det värsta jag vet, den första katten jag döpte helt själv fick det ganska unika namnet pippi-freja
 
1 favoritcitat: my fake plants died because I did not pretend to water them 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback