en liten lista

Datum: 2014-06-30 Klockan: 23:32:37

1. Vem är din favoritkändis?
    Har ingen som jag direkt kan säga är min "favoritkändis", men dessa fem är ju ganska bra

 KÄLLA

 2. Vad är du på för humör just nu?
     Alldeles för trött för att vara vaken

 3. Vad har du på dig just nu?
    
Shorts och världens mjukaste hollistertröja

4. När flög du senast?
    Hej jag heter Lovisa, är snart sjutton och har aldrig flugit (men jag har åkt överdrivet mycket buss) (och tåg)

 5. Vill du gifta dig?
     
JAAAA

6. Vad ska du göra imorgon?
    Jag ska till Norrköping för att äntligen besöka harry potter: the exhibition!!!


7. Vad har du i din väska?
 
  Plånbok, hörlurar, necessär och alldeles för mycket skräp

8. Vad shoppar du helst?
    Inredningssaker och kläder (OCH KONSERTBILJETTER!!!)

9. Drömresemål?
    London, New York och självklart Nya Zeeland och Hobbiton

printscreens från google maps + KÄLLA

10. Hur ofta städar du?
     
När jag känner för det så ibland flera gånger om dagen, ibland en gång i veckan


Listan hittade jag HÄR på Patricias blogg!!     





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback