önskelista

Datum: 2013-08-30 Klockan: 15:48:00
wishlist
 
wishlist by lovisaknutsson featuring a brown belt
 
Nu är det ju "bara" 52 dagar tills jag fyller 16. Detta är det jag helst skulle vilja ha:

En dw-klocka. Helst denna modell med namnet classic southampton. 
Smycken. Berlocker till mitt thomas sabo-armband och ett par örhängen från marc jacobs skulle sitta fint! 
JEANS!!! Har inga perfekta jeans med rätt längd och allt vilket verkligen behövs i min garderob.
Odd Molly remix blouse. Har väl haft med denna i alla mina senaste collage men den är så fin!!
Vinterjacka. Denna kommer ifrån abercrombie & fitch och är mitt vinterjacksideal.
Skjorta. Älskar skjortor och denna ifrån gant skulle jag hemskt gärna ha på mig i höst.
Iphone 5. Min iphone 4 börjar halka efter och är väl inte riktigt på topp längre om man säger så.
Objektiv. Vidvinkel och makro skulle passa riktigt bra i min kameraväska.
Skor. Hemskt gärna dessa från Johnny Bulls.
Liebeskind-skärp. Har velat ha detta skärp i evigheter, tycker det är riktigt snyggt att stoppa in tröjan på kanten och låta skärpet synas bara lite.
Resa till London. Vad mer behöver jag säga?? 
Smyckes....låda?? Finns en nästan likdan som det står smink på med, tycker att båda är jättefina!!
Parfymer. Har två stycken jag växlar emellan just nu men har luktat på dessa och och dom luktar såååå gott!!!
Möbler. Skulle gärna vilja att alla möbler i mitt rum är vita, så en byrå och ett skrivbord får gärna ta plats i mitt rum!

Glömde egen gitarr och ny flöjt i collaget, men det önskar jag minst lika mycket som dessa saker!!
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback