ord

Datum: 2015-05-12 Klockan: 22:07:00

http://thepoeticunderground.com
Tre stycken favoritdikter från världens bästa tumblrblogg. Vill verkligen lära mig att kunna sätta ihop ord på detta sätt! 

Dagen idag blev ännu en gång mycket kortare än vanligt, redan vid klockan 11 var skoldagen slut. Då följde först jag och Kajsa med Ellen till frisören och peppade henne på att klippa av håret (vilket hon också gjorde, är såååå avundsjuk!!!!) innan vi åt på gusto. När jag kom hem tog jag direkt fram matteboken och spenderade sedan ett par timmar med näsan i den. Imorgon är det en fredagsonsdag eftersom det efter den är långledigt! Efter skolan är det min tur att klippa mig men hur många centimeter det blir är jag fortfarande inte säker på. 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback