Två veckor senare

Datum: 2015-06-07 Klockan: 22:46:06


Hejsan! Nu är det ganska så exakt två veckor jag skrev någonting sist. Men har varken haft ord eller bilder att dela med mig av då dagarna bestått av skola, mat, jobb och sömn. Men i torsdags blev äntligen sista skolsalen klar (vilket även var min sista tyskauppgift NÅGONSIN!!!) och nu återstår endast en vecka i skolan, en vecka som antagligen kommer bestå av 90% rast. 
Igår firade vi min systers 16-årsdag och jag hade på mig klänning för första gången i år. Hoppas verkligen att det är sommaren som är pågång på riktigt nu! Idag åkte jag till jobbet, beredd på ett tretimmarspass. Men dom tre timmarna blev istället åtta timmar med ständig kö så känslan av att äntligen landa i sängen nu är obeskrivlig. 





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback