sminkönskningar

Datum: 2015-01-05 Klockan: 20:11:03
 
Makeup wishes
 
Makeup wishes by lovisaknutsson featuring eye tattoo makeup
 
Listan på smink jag vill ha är oändlig. Här har jag samlat ihop iallafall några av sakerna som står på den ↑

Imorse sken solen från en blå himmel så jag bestämde mig för att gå ut och gå en sväng. Lämnade mobilen hemma för en gångs skull, vanligtvis brukar jag lyssna på podcaster om jag är ute. Nu kommer jag låta som en nypensionerad tant som i hela sitt liv jobbat på kontor; men det var så skönt att bara gå, tänka och lyssna på fåglarna med solen lysande mot ansiktet. Kom fram till att jag kanske skulle testa på det där med nyårslöften men det får ett eget inlägg som kommer upp snart!

Annars då? Jag som inte hade sett en enda Beckfilm förrän för ett par dagar sen har blivit halvt beroende. Jag fyller på sminkönskelistan i takt med att youtubearna laddar upp sina "2014 favourites". Jag sover alldeles för mycket och har köpt en nya matta. Dricker te, äter choklad och städar även fast rummet är rent. 






Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback