PF 765

Datum: 2015-02-01 Klockan: 21:13:07

Efter snart åtta långa år med min yamahaflöjt var den mer än sliten och levde verkligen inte längre upp till mina krav för en bra flöjt. Så i fredags efter skolan stod ett Göteborgsbesök på schemat där jag äntligen skulle skaffa ny flöjt! Väl där fick jag provspela fyra olika flöjter för att kunna välja ut min favorit. Fyra blev snabbt två men sedan blev det svårt. Små små små skillnader gjorde tillsist pearl pf 765 till vinnaren. 
Är så oerhört nöjd och nu inser jag vad jag missat med min gamla flöjt. Med den här kan jag spela högre, lägre, snabbare, svagare och starkare än vad jag kunnat tidigare. Och så låter den tusen gånger bättre också, det får vi ju inte glömma. 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback