januarifavoriter

Datum: 2015-02-06 Klockan: 15:51:18
I slutet av månaden lägger alla youtubare upp sina månadsfavoriter. Jag tycker att det är jättekul att se vad andra tyckt om för saker så jag tänkte: varför inte göra samma sak, fast i bloggform? Får se hur många månader jag kommer ihåg att göra detta, här är iallafall mina favoritsaker under januari:
 

Köpte den här precis innan jullovet men glömde den i skåpet så kunde inte använda den på flera veckor. Men när skolan började och jag äntligen kunde använda min tofs har den suttit i håret non-stop. Den gör en vanlig tofsfrisyr så mycket snyggare och eftersom att den är aningen lösare än en vanlig tofs är den lättare att sätta upp.
 
 
Min kärlek till real techniques stippling brush är obeskrivlig. Den funderar lika bra till bb-cream som den gör till rouge och för tillfället använder jag den till båda delarna. Resultet blir lätt, luftigt och med rouget är det lätt att få en perfekt mängd. 
 
 
Mellan julens röda naglar och sommarens färgglada är det inte det lättaste att välja nagellack. Det enda jag haft på mina naglar under januari månad är "muchi, muchi" från essie. Om man bara målar 1-2 tunna lager blir naglarna som en bättre, ljusare, klarare och jämnare verison av sig själva!
 
 
Mitt mest använda plagg, som inte riktigt är ett plagg är den här sjalen från lindex. Det var egentligen ganska länge sedan jag köpte den men det är inte förrän nu, i januari jag använt den extremt mycket. Den går att matcha till det mesta och ser lika bra ut både ett eller två varv runt halsen som över axlarna. I kalla klassrum har den nästan fungerat lite som en filt, helt perfekt.
 
 
Och så har vi om jag stannar, eller if i stay. Det är inte bara boken jag tyckt om utan hela komceptet med bok, film och soundtrack. Speciellt Willamette Stone – Today, världens mysigaste låt.
 

Sist men inte minst en låt. Ellie Gouldings "love me like you do" har spelats i hörlurarna oräknligt många gånger! 

Postat av: Anonym

Kan du visa i en bild när du har tofsen på dig? :)

2015-02-11 // 06:47:20



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback