I en skräckfilm

Datum: 2015-02-09 Klockan: 19:09:26


(Skulle egentligen lagts upp i fredags då jag skrev det men bättre sent än aldrig!)
Klockan 19 anlände vi till en helt nedsläckt skola. Med hjälp av två små elektriska värmeljus skulle vi sedan, med hjälp av ledtrådar rädda oss själva från zombier och andra varelser. I en hel timme gick vi från klassrum till klassrum i mörka korridorer där läskig musik spelades och letade lappar samtidigt som vi blev skrämda. Har nog aldrig skrikigt så mycket som jag gjorde idag.... Det var iallafall extremt roligt även fast det var något av det läskigaste jag någonsin gjort! Har efter ikväll insett att jag 1) aldrig skulle överleva en riktig zombieapokalyps 2) är extremt feg 3) hoppar, skriker och flaxar med armarna när jag blir skrämd 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback