5 saker

Datum: 2015-02-24 Klockan: 23:24:46


5 saker jag brukar säga
– Det var något jag tänkte säga men jag glömde det
– Men hallå
– När börjar nästa lektion?
– Jag är xx% säker på att...
– Va?

5 saker jag brukar tänka på
– Vad jag ska äta 
– Saker som hände för längesen som jag egentligen inte ens borde komma ihåg
– Vad som händer efter gymnasiet
– Vilken buss jag hinner med hem
– Att jag egentligen kanske borde plugga 

5 saker väldigt få personer vet om mig
– När jag var 12 hade jag en hel vägg och lite till täckt av posters, mest på twilight
– Är besatt av att skriva listor och sortera saker
– I femman gick jag vidare i Sveriges smartaste barn men åkte ut på provet innan tv-inspelningen...
– ... där jag på frågan "vad i kaffe gör dig pigg" svarade klorin
– Har aldrig någonsin sett en skräckfilm

5 saker jag älskar att göra
– Sitta i sängen, spela gitarr och bara tänka 
– Prata länge om något egentligen helt obetydligt 
– Drömma
– Känna vårsolen mot ansiktet 
– Köpa det perfekta plagget 

5 saker jag saknar i min garderob
– Ett par PERFEKTA jeans
– En vårig blus som inte är svart
– Ett par nättare skor som inte är vans, converse eller ballerina 
– En snygg svart t-shirt
– Ett par tunnare mönstrade shorts (och typ 100 saker till)

5 saker som doftar underbart
– Sommarregn
– Nytvättade sängkläder 
– Lukten av nylagad mat precis när man kommer innanför dörren
– Marc Jacobs Daisy dream 
– Kaffe

5 saker jag vill bli bättre på
– Äta bättre riktig mat istället för att konstant småäta 
– Vakna i tid på morgonen 
– Att inte övertänka allt
– Springa
– Laga mat och baka 

5 saker jag skrattar åt
– Felicity i Arrow
– Saker man egentligen inte borde skratta åt
– Mig själv, tyvärr är jag den enda
– Felhörda låttexter
– Katt åt-skämt 

5 saker som gör mig till mig
– Min extremt breda musiksmak; jag lyssnar på (nästan) allt mellan Metal och Bach 
– Att jag tänker på allt lite för mycket och lite för länge 
– Min förmåga att omedvetet koppla bort både hörsel och syn
– Att jag alltid gör allt i sista sekund 
– Min hemskt dåliga humor (speciellt i slutet av en lång skoldag)





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback