Johnny Bulls

Datum: 2014-10-09 Klockan: 22:37:31
 
För ett par dagar sen beställde jag ett par nya skor och idag kom dom äntligen. Har letat länge efter dom perfekta bootsen, både utseendet och passformen. ÄNTLIGEN har jag hittat dom!!! Vill ha dessa skor på fötterna dygnet runt.
 
Och så var äntligen världens hemskaste matteprov avklarat. För första gången någonsin både satt jag kvar tills tiden var slut (JA man får ont i huvudet av två timmar matte) och lämnade in ett prov utan att ha svarat på alla uppgifter. Men läxorna tog inte slut för det. Fredagar innebär som vanligt både tyska- och engelskaglosor men min hjärna gav upp redan innan jag började plugga. Istället börjar jag förbereda mig mentalt inför på lördag - då kommer det nämligen en tysk utbytesstudent hit! Hon ska stanna här i en vecka och just nu känns det både extremt roligt och väldigt läskigt.
 

Postat av: Elin

åh va fina!

2014-10-09 // 22:42:33
URL: http://niles.blogg.se
Postat av: Petra Johansson

Snygga! :)

2014-10-10 // 02:33:49
URL: http://solskensglad.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback