ett härligare liv

Datum: 2014-10-06 Klockan: 21:51:00
 
Som trogen fredagspoddslyssnare har jag självklart sett fram emot hannah och amandas nya serie, ett härligare liv. Tittade nyss på första avsnittet (som egentligen är nästan en vecka gammalt) och det var verkligen värt väntan. Imorgon släpps nästa avsnitt så vad jag ska titta på efter skolan imorgon behöver jag nog inte säga. Om någon vill kolla in vad detta är för någon serie hittar man den på svt play! 
 
Idag har varit årets absolut sämsta dag. 
1. Vaknade och tänte somna om eftersom jag trodde det var lördag, insåg att det var måndag.
2. Bussen var långt ifrån så tom som den brukar vara.
3. Spillde kaffe på min nya tröja.
4. Hade ont i huvudet (jag har ont i huvudet cirka 5 gånger om året)
5. Välte med mopeden när jag stod stilla, vilket leder till nästa punkt;
6. En svullen vänsterfot och snart ett blåmärkstäckt lår.
(7. Kom ikapp med new girl-tittandet vilket innebär att jag måste gå från tre avsnitt om dagen till ett i veckan.)
 
Skillnaden mellan "ett härligare liv" och min dag är ju nästan komiskt stor så för att jämna ut det lite kan jag ju berätta en bra sak med idag; jag gjorde världens godaste latte. Latte är meningen med livet PUNKT




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback