artonde november

Datum: 2014-11-18 Klockan: 23:01:00
 
Just nu längtar jag extremt mycket efter snö och jul. Utomhus är det grått, det börjar bli mörkt redan vid 3 och inget är sådär vintermysigt som det brukar vara. Men som tur är dröjer det inte länge tills det är dags för julpynt, julkalender och julfilmer. Hoppas innerligt att detd essutom kommer snö som stannar hela december, det är ingen jul utan snö.
 
Ja, jag har glömt bort att blogga. Igen. I fredags hade jag massor idéer men orkade inte starta datorn så dom försvann lika snabbt igen. 
I lördags var vi iallafall hemma hos patricia för att fira henne, i söndags gjorde jag absolut ingenting vilket jag i måndags insåg var en ganska dålig plan. Idag kämpade vi oss igenom ännu en skoldag och avslutade med en timme på gymmet. Imorgon är det dags för en efterlängtad studiedag, ett välbehövligt avbrott mitt i veckan. 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback