nedräkningar

Datum: 2014-05-13 Klockan: 12:10:00

Sommaren har inte ens börjat men har redan så mycket kul att se fram emot och jag känner redan nu att det här kan bli den bästa sommaren på väldigt väldigt väldigt länge. 
Om 31 dagar börjar sommarlovet.
Dagen efter det, alltså om 32 dagar, åker Julia och jag till Stockholm för att äntligen få se one direction. Åhh kommer ihåg när dom bara hade släppt Na Na Na och What Makes You Beautiful, nu ska vi få höra allt DET HÄR
Om 40 dagar har filmen the fault in our stars premiär. Om filmen blir lika bra som boken är kommer det verkligen bli en succé.
42 dagar från idag kommer jag att befinna mig i scandinavum och ännu en gång se världens bästa band, avenged sevenfold, på riktigt. Längtar så otroligt mycket efter få höra DET HÄR på riktigt!!
Om 59 dagar ska jag och resten av familjen se scorpions i dalhalla. Mamma och pappa ville hemskt gärna dit och undrade om jag och Julia ville med, och vem tackar nej till något sånt??
Och tillsist, om 67 dagar är det dags för årets största orienteringshändelse, o-ringen. För er som inte orienterar är det kort en orienterinstävling under fem dagar, som i år är i skåne!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback