Senaste veckan genom mobilkameran

Datum: 2014-07-27 Klockan: 21:37:51


Den senaste veckan har jag inte riktigt orkat starta datorn och skriva ett ordentligt blogginlägg. Har egentligen inte gjort så mycket mer än att jobba och sedan spendera resten av dagen ute i solen, men har iallafall samlat ihop ett par bilder:

1&2// i måndags kväll åkte vi till omberg. Därr satt jag och läste dom sista sidorna i nyckeln på en klippa medan solen gick ner
3// efter jobbet i fredags gick jag till biblioteket påväg hem. Den översta boken läste jag klart redan samma dag och har fortfarande inte bestämt mig för om den var bra eller dålig
4// på fredagskvällen såg jag också divergent. Inte lika bra som boken men hamnar ändå på listan med mina favoritfilmer!!
5// det har blivit en hel del promenader på sena kvällar och tidiga mornar
6// idag var vi hos mormor och morfar och blev självklart bjudna på fika. Massor fika.





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback