Böcker och våfflor

Datum: 2014-07-21 Klockan: 21:45:55


Helt plötsligt var det måndag igen och bara en sommarjobbsvecka kvar. Dom senaste dagarna har spenderats ute i solen och där har jag inte gjort så mycket mer än att läsa. I förrgår läste jag ut divergent, som jag hört väldigt skilda åsikter om. Jag har fortfarande inte sett filmen men tyckte om boken jättemycket och ska definitivt läsa fortsättningen. Över till en annan trilogi, engelforstrilogin. Jag började på tredje boken igår och sträckläste 300 sidor, bara det säger nog hur bra den är. Så om någon (som inte avskyr att läsa böcker som är lite övernaturliga) behöver tips på bra sommarläsning, läs cirkeln, eld och nyckeln!

(Och det är ju en bild på en våffla också. Hade egentligen inte så mycket att berätta om den mer än att den
1. Var god 
2. Ser god ut
så jaaa....)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback