Tisdag

Datum: 2013-11-26 Klockan: 21:49:22


Lite bilder ur mobilen från den senaste veckan: 1. Det bästa som finns, kladdkakemuffins och mjölk 2. ÄNTLIGEN!! Har visserligen inte hunnit spela så långt men ändå!!! 3. Dimma när jag gick hem från bussen 4. I lördags 5. Snö förra veckan 

Igår gjorde jag inte mycket mer än att skriva klart en historierapport och idag har jag varit på luciaövning. Nu är det inte långt kvar til tysklandsresan!!! Så imorgon ska jag packa, kommer ta med mig alldeles för mycket men ändå glömma något viktigt hemma... Nu ska jag plugga lite tyskaglosor, går verkligen inte in dom i huvudet den här gången?!??

Postat av: Rebecca&Mathias

Tjusiga bilder och fin blogg! :) Ha en fortsatt fin Tisdags kväll! :)

2013-11-26 // 21:53:19
URL: http://twoplusone.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback