maj

Datum: 2015-05-02 Klockan: 11:52:45
 
Det där med att blogga alltså, man kan inte direkt kalla mig den mest aktiva bloggaren...
Sen jag skrev sist har jag inte gjort mycket mer än att plugga och jobba. Och tappat bort min favorittofs. Alla vårens inplanerade utomlandsresor är gjorda och det är inte många veckor kvar till sommarlovet. Om en vecka ska vi till Linköping för att springa (?) the color run dessutom. Bara vädret bestämmer sig för att bli bra kommer det att bli jätteroligt, hoppas och tror jag iallafall! 
Uppdateringen här på bloggen nu i maj kommer antagligen inte vara den bästa (som vanligt hehehe hehe he h...). Precis som vanligt har alla lärarna slagit sina kloka huvuden ihop och bara kastar in prov och uppgifter nu på slutet samtidigt som dom nationella proven är. Sitter jag inte med näsan i en bok har jag antagligen hittat ett jobbpass för det där med att tjäna pengar har tydligen blivit lite av ett beroende. Ett lika stort beroende som dom nya donkensmoothiesarna. MmmMMmmmm. 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback