20 dagar

Datum: 2014-07-14 Klockan: 20:48:40
 
Hade egentligen tänkt lägga upp dom här bilderna imorgon med rubriken "tre veckor" men varför inte idag istället? Det är iallafall tjugo dagar sedan göteborg och det är  v e r k l i g e n  20 dagar för mycket. Ägnade någon timme åt att printscreena ett par av mina filmer för ett tag sen (kameran filmar tusen gånger bättre än vad den tar kort). Visserligen blir det lite suddigt men ändå, det blir bättre än bilderna med mobilen! 

Idag har jag haft min första sommarjobbsdag och faktiskt känns det som om dessa två veckor kommer att gå ganska snabbt. Slutar dessutom klockan två = det är fortfarande varmt och massor sol om jag har tur när jag kommer hem. Att vakna 05:58 är kanske inte lika kul (men vad gör man inte för lite pengar?).

Postat av: Ida | the sky under the sea

Tiden går så fort! Älskar bilden på Johnny, och den där Matt ler. Man kan inte annat än att älska hans dimples, haha ^^

2014-07-18 // 11:16:12
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback