Superheroes

Datum: 2014-08-23 Klockan: 21:03:52

Ytterligare en ny favoritlåt, ännu en gång med the script. ↑
Den första skolveckan passerade snabbare än vad jag trodde, helt plötsligt var det fredagseftermiddag. Efter fyra dagar i tvåan kan jag konstatera att: 1. tidiga mornar är fortfarande det värsta jag vet, 2. att läsa musik ett år var ett väldigt bra val, 3. min handstil har inte blivit bättre, snarare tvärt om, 4. det är tråkigt att varken bli nollad eller att få nolla och 5. andra året på gymnasiet går nog ganska snabbt ändå.

Nu ska jag fortsätta redigera någon slags sommarfilm. Hade tänkt filma korta klipp hela sommaren men eftersom jag antingen glömde kameran eller minneskorten blev det typ tre filmer :) :)

Postat av: Ida Sundin

Åh vilken bra låt!

2014-08-23 // 22:24:42
URL: http://idasundin.forme.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback