Tyskland imorgon!!!

Datum: 2013-11-28 Klockan: 23:14:58

Här är lite bilder från när jag var i Tyskland med musikkåren i maj. Imorgon blir det alltså andra resan dit detta året och åh vad jag längtat!! Det bästa är att vi inte åker buss på natten så man slipper sova i den, eftersom det kan vara den obekvämaste sovplatsen som finns. Så idag, efter att ha varit i skolan (tvingade mig dit imorse trots förkyldningen, behövde en hel del böcker och ville inte missa fyra dagar i rad) har jag packat. Hoppas verkligen jag fått med allt, men kommer säkert inse att jag glömt minst hälften när vi är framme. 

Denna gång har jag faktiskt inte gjort ett enda tidsinställt inlägg. Så antingen står det tomt här, eller så kanske det kommer ett inlägg från Tyskland!! 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback