två bilder från förra årets rix fm

Datum: 2013-08-25 Klockan: 21:27:30
 
...fast med ny redigering. Var inte där i år, orkade verkligen inte stå där i några timmar när jag var så sjukt trött. Men det hade varit kul att vara där och fota, då jag tycker konsertfoto är så himla kul!! 

Imorgon börjar vecka två på gymnasiet. Och faktiskt har jag ingen söndagsångest ALLS. Dels för att vi har sovmorgon och dels för att jag får träffa bästa SA13 igen. Rätt sjukt egentligen hur snabbt vi alla klickade.
Idag var jag på bio med Sanni och Johanna och såg the mortal instruments - city of bones. HERREGUUUD vad bra filmen var!!! Och att träffa dom båda igen var himla bra, Sanni har jag inte träffat sen hon åkte till finland i början av sommaren vilket var en evighet sen?!?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback